Wednesday, May 14, 2008

OM-TANKE, kvällsöppet

Mina kära
Jag vil bjuda er till kvällsöppet, hos OM-TANKE, torsdag 15 maj, kl 19-21, Stora södergatan 12 Lund. Där ska jag ha en utställnig på mina fittblommor gjorda av tovad ull. Fittblommorna är mitt sätt att visa respekt för det kvinnliga, representera liv och växt och påminna kvinnor att vara stolta över sina egenskaper samtidigt som jag protesterar att "estetiska" operationer på fittor blir alltmer populära. Författarinnan Anna Scholtz kommer också att berätta om sin barnbok Flickans lilla.

Dear friends and collegues, I want to invite you to an "open evening" at the yoga center Om-Tanke at Stora södergatan 12 Lund on thursday night, the 15th of May at 19-21, where my pussyflowers will be exhibited. The pussyflowers are made of carded wool and are my way to show respect for femininity, to represent life and growth reminding women to be proud off themselves as well as to protest the fact that "aesthetic operations" on pussys are getting more common. Eco wine and chocolate will be provided. The writer Anna Scholtz will also present and discuss her book "Flickans lilla".

6 comments:

Anonymous said...

Þeeink jú!
Sánds nææs!

Anonymous said...

váá, ég skildi efri hlutann!
Áfram ullarpíka!
Go Sverige
eða eitthvað.

Systa

Anonymous said...

Ullarpíkur eru undirdeild í djúpneflingafélaginu !

Frábært framtak að hefja ullarpíkurnar til dáða í Sverige.

Hlökkum alltafa meira og meira til þess að þið komið :)

Knús
Edda

Anonymous said...

þá er komið að því - frábært hjá þér. Ég mæti - verð með þér í huga. Frábært framtak stelpa mín - gangi þér vel:)

Thordisa said...

go go með ullina akkúrat það sem maður vill hafa næst sér á þessum stað hehe

Lilý said...

hej.. vona ad tetta hafi verid unadskvöld med fullt af píkum. Ég sendi píkustrauma frá Borås.